Kontakt

Biuro pn.- pt. 8 - 16
609 755 226

Sklep internetowy
Sklep@DekoratorMarket.pl

Dział Allegro
Allegro@DekoratorMarket.pl

Infolinia +48 669 998 922E-mail sklep@dekoratormarket.pl

         Obsługa wysyłek +48 503 925 805

 

INWESTYCJE, WYCENY HURTOWE

b2b@dekoratormarket.pl

Gwarancja

Gwarancja na produkty

Produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta lub gwarancję dekoratormarket.pl.

Część produktów oferowanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach dekoratormarket.pl. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku niektórych produktów karta gwarancyjna znajduję się wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania, w związku z tym, iż nie chcemy otwierać tak zapakowanych produktów może się zdarzyć, że karta nie będzie podstemplowana, daje to jednak Państwu pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu. 

Warunki gwarancji dekoratormarket.pl

Sklep dekoratormarket.pl jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem, a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie zgłoszenia mailowego. W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz opisanie jego usterki. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez nasz magazyn serwisowy mieszczący się w Zamościu.

Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez sklep dekoratormarket.pl wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie produkty są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego produktu. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.

W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego.
Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.
Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

100% Pozytywnych komentarzy

156 komentarzy
  • artkaro

    Produkt zgodny z opisem, szybka wysyłka, polecam zakupy u tego allegrowicza.

  • arturbielawski

    Produkt zgodny z opisem, szybka wysyłka, polecam zakupy u tego allegrowicza.

  • adrian6661988

    Z porządku. szybko i profesjonalnie.

  • krzysiu27

    Polecam.

  • dyzeriusz

    Świetny sprzedawca jak najbardziej polecam

Certyfikowany partner

Kontakt

Zapraszamy do naszego salonu:
ul. Starowiejska 23
22-400 Zamość

Godziny otwarcia
Pon. - Pt. 8:00-16:00

INFOLINIA masz pytanie zadzwoń!
+48 503 925 805

Kontakt mailowy
sklep@dekoratormarket.pl

Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:11f0d826d008104df61ccc21bc651776#0}
Sklep internetowy Shoper.pl